اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آشنایی با شغل توسعه دهنده رابط کاربری UI Developer – وظایف، فرصت ها و بازار کار (رایگان)
مسیر آموزشی

آشنایی با شغل توسعه دهنده رابط کاربری UI Developer – وظایف، فرصت ها و بازار کار (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بی‌شک فرد توسعه‌دهنده رابط کاربری، با توجه به نیازهای کاربران و نحوه استفاده آن‌ها، طراحی رابط کاربری برای وب‌سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی را انجام می‌دهد که بازار کار داخلی و جهانی مناسبی دارد. در این آموزش، موقعیت شغلی توسعه‌دهنده رابط کاربری را بررسی می‌کنیم و تحصیلات مورد نیاز و وظایف مرتبط با این شغل مطرح می‌شود.
دوره آشنایی با شغل توسعه دهنده رابط کاربری UI Developer – وظایف، فرصت ها و بازار کار (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 37 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط شیوا اسدیان فام مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آشنایی با شغل توسعه دهنده رابط کاربری UI Developer – وظایف، فرصت ها و بازار کار (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی