اطلاعات دوره
محاسبات عددی
مسیر آموزشی

محاسبات عددی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

محاسبات عددی یا آنالیز عددی (Numerical analysis) به تنظیم، مطالعه و اعمال شیوه‌های تقریبی محاسباتی برای حلّ آن دسته از مسائل ریاضیات پیوسته (در مقابل ریاضیات گسسته) می‌پردازد که با روش‌های تحلیلی و دقیق قابل حلّ نیستند. برخی از مسائل موردنظر محاسبات عددی به طور مستقیم از حسابان می‌آید. جبر خطی عددی (بر روی میدان‌های حقیقی یا مختلط) و نیز حلّ معادلات دیفرانسیل خطّی و غیر خطّی مربوط به فیزیک و مهندسی از جمله زمینه‌های دیگر برای کاربرد محاسبات عددی ا‌ست. دوره آموزش محاسبات عددی با هدف آموزش این درس مهم تهیه شده که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. دوره آموزش محاسبات عددی  دوره آموزش محاسبات عددی به منظور آموزش مفاهیم درس محاسبات عددی توسط استاد مجید بنی‌اسدی و به همت مکتب خونه در ١٠ فصل آموزشی ارائه شده است. این دوره رایگان و هم‌اکنون کاربران می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه در آن ثبت‌نام کنند و از محتوای دوره بهره ببرند. دوره آموزش محاسبات عددی برای چه کسانی مناسب است؟ دوره آموزش محاسبات عددی برای تمامی دانشجویان رشته‌های فنی و مهندسی که در چارت خود این درس را دارند مناسب است. همچنین این دوره برای متقاضیان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد نیز توصیه می‌شود و از اهمیت بالایی برخوردار است. هدف از دوره آموزش محاسبات عددی چیست؟ هدف آموزش محاسبات عددی آشنا کردن دانشجویان کارشناسی با روش‌های عددی حل مسائل علمی رشته‌های مختلف علوم و مهندسی است. آموزش محاسبات عددی می‌توانند مسائل علمی رشته‌های مختلف را که محاسبه‌ی دقیق آن‌ها با روش‌های معمول ریاضی مقدور نیست، به صورت تقریبی و با خطای محدود، تخمین بزنند. در برخی موارد، محاسبه‌ی دقیق پاسخ مسائل با روش‌های معمول ریاضی امکان‌پذیر بوده ولیکن از پیچیدگی بالایی برخوردار است. این پیچیدگی، خود باعث ایجاد برخی خطاها می‌شود. آموزش محاسبات عددی می‌توانند پاسخ این مسائل را با خطای محدود و با پیچیدگی کم‌تری تخمین بزنند. از این رو، قصد داریم در این مقاله دانشجویان با مفاهیم مربوط به خطا، و در ادامه با روش‌های آموزش محاسبات عددی مختلف برای حل مسائل فنی مهندسی آشنا کنیم. برای دانلود اسلایدهای درس اینجا کلیک کنید . پیشنیاز این درس ریاضی عمومی 1 است. بیشتر بدانید
دوره محاسبات عددی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط مجید بنی‌اسدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره محاسبات عددی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

سلام زیادجالب نیست نوع تدریسش انگار داره پروژه پایان نامه تحویل میده.همه بلدن ازروی پاورپوینت درس بدن.کمی آموزش‌هم بده

مسیح

واقعا تدریس ایشون عالی بود مخصوصا وقتی ک رفتار توابع رو با نمودار نشون میدادن ، فوق‌العاده عالی و کاربردی، فقط ای کاش میشد ک فایل پاورپوینت هم ک از روش درس دادن رو هم قرار بدید شاهکار می‌شد.

ارشیا

آموزش استاد بسیار خوب و روان بود بسیار راضیم.

کاربر مکتب‌خونه

واقعا نمیشه اسم این رو تدریس گذاشت ، خیلی سر سری و روزنامه وار از رو اسلاید ها می خونن و می گذرن:(

مهدی

مطالب و سرفصل ها خیلی خوب هستن ولی استاد بنی اسدی اصلا توضیح نمیدن و همینجوری میرن جلو

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی