اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش محاسبه مشتق توابع معکوس (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش محاسبه مشتق توابع معکوس (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:امید زندی5
  • زمان:29 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

محاسبه مشتق توابع معکوس هم یک اصل بدیع در کتاب‌های دانشگاهی و هم یک ابزار واقعی و کاربردی در حوزه‌های گوناگونی چون فیزیک، مهندسی و حتی اقتصاد است. در فیزیک، برای نمونه، این مفهوم به ما کمک می‌کند دینامیک سیستم‌هایی که به طور طبیعی خودبه‌خود بازگشت‌پذیر هستند را تحلیل کنیم. در مهندسی، از آن برای بررسی رفتارهایی که معکوس دیگر روندها هستند استفاده می‌شود و در اقتصاد، مشتق توابع معکوس به ما قدرت پیش‌بینی انعطاف‌پذیری قیمت و تقاضا را می‌دهد.
دوره آموزش محاسبه مشتق توابع معکوس (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش محاسبه مشتق توابع معکوس (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی