اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تبدیل خطی یا نگاشت (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تبدیل خطی یا نگاشت (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:امید زندی5
  • زمان:33 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تبدیل خطی یا نگاشت، یک عملیات ریاضی است که یک فضای برداری را به یک فضای برداری دیگر به گونه‌ای تبدیل می‌کند که عملیات جمع و ضرب‌مرکب را حفظ کند. به عبارت دیگر، تبدیل خطی یک تابع است که خواصی را در ارتباط با عملیات جمع و ضرب‌مرکب بردارها حفظ می‌کند؛ به این معنا که وقتی شما یک تبدیل خطی را به بردارها اعمال می‌کنید، روابط آن‌ها تحت جمع و ضرب‌مرکب حفظ می‌شود. از این خواص می‌توان نتیجه گرفت که تبدیل خطی، خطوط را به خطوط، صفحه‌ها را به صفحه‌ها و میله‌ها را به میله‌ها تبدیل می‌کند. تبدیل خطی یکی از مفاهیم اساسی در ریاضیات خطی است که کاربردهای وسیعی دارد و در زمینه‌های مختلفی از جمله ریاضیات، فیزیک، مهندسی، علوم کامپیوتر و غیره به کار می‌رود. تبدیلات خطی بین فضاهای برداری اتفاق می‌افتد؛ یک فضای برداری مجموعه‌ای از بردارها با عملیات تعریف‌شده جمع و ضرب‌مرکب هستند که می‌توانند از بعد متناهی یا بی‌نهایت باشند. تبدیل باید دو ویژگی کلیدی را برای تبدیل خطی داشته باشد؛ اگر تبدیل را به مجموع دو بردار اعمال کنید، باید برابر با مجموع تبدیل‌های آن بردارها باشد پس جمع‌پذیری اولین ویژگی کلیدی تبدیل خطی است. دومین ویژگی مهم نگاشت، همگن بودن مقیاس یک بردار قبل و بعد از تبدیل است. این تبدیلات اغلب با ماتریس‌ها نشان داده می‌شوند. هر تبدیل یک ماتریس متناظر دارد که نحوه تاثیر آن بر بردارها را به ازای مختصات آن‌ها توصیف می‌کند.
دوره آموزش تبدیل خطی یا نگاشت (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 33 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تبدیل خطی یا نگاشت (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی