اطلاعات دوره
مباحث منتخب در اقتصاد کلان (پاییز1396)
مسیر آموزشی

مباحث منتخب در اقتصاد کلان (پاییز1396)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این قسمت از درس مباحث منتخب کلان به اقتصاد‌های باز و تجارت بین‌الملل پرداخته شده‌است. با مرور مدل ساده ریکاردو به مفهوم مزیت نسبی پرداخته و در ادامه با در نظر گرفتن حالت چند کالایی مدل DFS و با بسط آن مدل EK را بررسی می‌کند. در ادامه به اثر شدت عوامل تولید بر تجارت پرداخته و با معرفی مفهوم تفاوت میزان مطلوبیت کالا‌های کشور‌های مختلف مدل Armington بررسی می‌شود. همچنین با معرفی مدل Krugman انگیزه‌های حاصل از صرفه مقیاس و رفاه حاصل از آن بر تجارت مورد بحث قرار می‌گیرد. در انتها با در نظر گرفتن ناهمگنی میان بنگاه‌ها مدل Melitz بررسی شده‌است.
دوره مباحث منتخب در اقتصاد کلان (پاییز1396) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط سیدعلی مدنی‌زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مباحث منتخب در اقتصاد کلان (پاییز1396) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

سلام و عرض خسته نباشید. جلسه ۴ در اینجا قرار نگرفته و یک جهش در اسلایدها هر چند کم وجود دارد. با توجه به اینکه اسلایدها هم در دسترس نیستند بهتر است جلسات کامل باشند. لطفا رسیدگی کنید.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی