اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فرابورس – ساختار، مزایای سرمایه گذاری و شرایط خرید و فروش
مسیر آموزشی

آموزش فرابورس – ساختار، مزایای سرمایه گذاری و شرایط خرید و فروش

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فرابورس ایران از بخش های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام وظایف و کارکردهای خاص خود را دارند. مهمترین ارکان این بازار عبارتند از هیات مدیره، که وظیفه سیاستگذاری و نظارت بر حسن اجرای امور فرابورس را بر عهده دارد. سازمان بورس و اوراق بهادار، که وظیفه نظارت بر عملکرد فرابورس و تطابق فعالیت‌های آن با قوانین و مقررات را بر عهده دارد. کانون سهامداران حقوقی و حقیقی که نماینده حقوق سهامداران حقوقی و حقیقی در فرابورس است. شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه که وظیفه ثبت، نگهداری و نقل و انتقال اوراق بهادار معامله‌شده در فرابورس را بر عهده دارد و در نهایت، شرکت‌های کارگزاری که در واقع، واسطه بین خریداران و فروشندگان اوراق بهادار در فرابورس هستند. فرابورس ایران دارای بازارهای مختلفی است که هر کدام دارای اوراق بهادار خاصی هستند. بازار اول که در این بازار سهام شرکت‌های بزرگ و باسابقه معامله می‌شود، بازار دوم که معاملات سهام شرکت‌های کوچک و متوسط را در بر می‌گیرد و بازار پایه که شامل معاملات سهام شرکت‌هایی است که شرایط پذیرش در بازار اول و دوم را ندارند، از مهمترین‌ بازارهای فرابورس محسوب می‌شوند. در این آموزش در مورد ساختار و مزایای سرمایه‌گذاری در این بازارها بیشتر صحبت خواهیم کرد.
دوره آموزش فرابورس – ساختار، مزایای سرمایه گذاری و شرایط خرید و فروش دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فرابورس – ساختار، مزایای سرمایه گذاری و شرایط خرید و فروش را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی