اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بررسی پدیده های بحرانی در سیستم های فیزیکی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش بررسی پدیده های بحرانی در سیستم های فیزیکی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سیما رستگار0
  • زمان:8 ساعت و 13 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه با پیشرفت تکنولوژی بحث پدیده‌های بحرانی برای تعیین‌ گذار فازها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.‌ گذار فاز و پدیده‌های مرتبط در سیستم‌های فیزیکی، بدون شک یکی از موضوعات تعیین‌‎کننده فیزیک از نیمه دوم قرن گذشته بوده است.‌ در گذار فاز حالت سیستم عوض می‌شود. در درس پدیده‌های بحرانی هدف بررسی‌ گذار فاز است که بتوانیم‌ گذار فاز را برای سیستم‌های مختلف مورد بررسی قرار دهیم. همچنین هدف از آموزش این است که رفتار سیستم را که یک رفتار توانی است، در حوالی نقطه بحرانی بسیار با اهمیت است، مورد مطالعه قرار دهیم. در این فرادرس ابتدا مطالب پایه‌ای در مورد پدیده‌های بحرانی ارائه می‌شود، سپس به مطالعه رفتار مقیاسی در سیستم پرداخته و مدل آیزینگ، تقریب میدان میانگین، نظریه لاندائو و گروه بازبهنجارش را یاد می‌گیریم. در انتهای این آموزش می‌توانید ‌گذار فازها را در هر سیستمی تشخیص داده و رفتار سیستم را در حوالی نقطه بحرانی به دست بیاورید.
دوره آموزش بررسی پدیده های بحرانی در سیستم های فیزیکی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سیما رستگار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بررسی پدیده های بحرانی در سیستم های فیزیکی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی