اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش انتقال جرم – مرور و حل مساله
مسیر آموزشی

آموزش انتقال جرم – مرور و حل مساله

898,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 898,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بدون تردید، یکی از مهم‌ترین دروس رشته مهندسی شیمی درس انتقال جرم است که در آن مفاهیم مختلفی در زمینه محاسبه میزان انتقال جرم، پارامترهای مربوط به آن و دستگاه‌ها و فرایندهای مهم انتقال جرم در واحدهای شیمیایی ارائه می‌شود. یادگیری این درس در کنار بالا بردن مهارت لازم در زمینه حل مسائل آن، پیش‌نیاز درک دروس دیگر مانند عملیات واحد، کاربرد ریاضیات در مهندسی شیمی، طرح و اقتصاد و ... در رشته مهندسی شیمی است. در این آموزش یاد خواهیم گرفت که چگونه مسائل و تمرین‌های مختلف درس انتقال جرم را به کمک روابط متعدد آن ابتدا درک و سپس حل کنیم.
دوره آموزش انتقال جرم – مرور و حل مساله دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدحسین اقبال احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 898,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش انتقال جرم – مرور و حل مساله را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی