اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
Soft Skills چیست + مهارت های نرم مهم توسعه فردی و شغلی (رایگان)
مسیر آموزشی

Soft Skills چیست + مهارت های نرم مهم توسعه فردی و شغلی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آشنایی با مهارت‌های نرم در مسیر توسعه فردی اساسی است. این مهارت‌ها علاوه بر دانش فنی، به فرد کمک می‌کنند تا بتواند بهترین خود را بروز دهد و در محیط‌های کاری مختلف موفقیت‌آمیز عمل کند. ارتباطات موثر و مهارت در برقراری روابط انسانی، قدرت بالایی در رسیدن به اهداف شخصی و حرفه‌ای دارند. همچنین، توانایی در حل مسائل، مدیریت زمان، انعطاف‌پذیری و توانایی کار در تیم‌های متنوع نیز از مزایای آشنایی با این مهارت‌هاست. در کل، مهارت‌های نرم نقش اساسی در ارتقای کیفیت زندگی شخصی و حرفه‌ای افراد دارند و برای رشد و توسعه فردی بسیار اهمیت دارند.
دوره Soft Skills چیست + مهارت های نرم مهم توسعه فردی و شغلی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 36 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط یاسین کاظم زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره Soft Skills چیست + مهارت های نرم مهم توسعه فردی و شغلی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی