اطلاعات دوره
مهندسی اقیانوس
مسیر آموزشی

مهندسی اقیانوس

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر3.6
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:محمد مونسان4.7
  • زمان:27 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس "مهندسی اقیانوس" یک درس 3 واحدی در مقطع لیسانس رشته مهندسی معماری دریایی (کشتی سازی) است. این درس با موضوع علم تحلیل حرکات کشتی در معرض امواج دریا یا همان "دریامانی" (seakeeping) (قابلیت ماندن در دریا) است که در 25 ساعت تدریس شده و حاوی مطالب زیر می باشد: مشخصات امواج دریا (موج منظم و نامنظم)، طیف امواج، نحوه استخراج اطلاعات موج، معیارهای ایمنی حرکت کشتی در امواج دریا، آشنایی با ضرایب هیدرودینامیکی و مشتقات هیدرودینامیکی، فرکانس برخورد، نیروهای اینرسی وارد بر کشتی، اطلاعات دریامانی کشتی های سری 60، استخراج اطلاعات دریامانی از فرمولهای تجربی و نحوه انجام آزمایش رولینگ می باشد. ادامه مبحث "دریامانی" در مقطع کارشناسی ارشد در درس "دینامیک متحرکهای دریایی" قابل پیگیری است. در نهایت، علم دریامانی به شما می گوید که کشتی در معرض یک موج مشخص، قابلیت دریانوردی دارد یا خیر. جزوه درس مهندسی اقیانوس را از اینجا دانلود کنید.
دوره مهندسی اقیانوس دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 27 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد مونسان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مهندسی اقیانوس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی مکانیک سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی مکانیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

بسیار بسیار سپاس مرد بزرگ

علی

عالی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی