اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تحلیل و شبیه سازی ورق کاری و قالب سازی با اتوفرم AutoForm
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل و شبیه سازی ورق کاری و قالب سازی با اتوفرم AutoForm

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:امین علی محمدی0
  • زمان:5 ساعت و 9 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

   نرم‌افزار اتوفرم (autoform) از جمله مشهورترین و قدرتمندترین نرم‌افزارهای حوزه شکل‌دهی ورق علی‌الخصوص کشش ورق در قالب‌های کشش است. پدیده کشش و تغییر شکل دائمی ورق از نگاه تحلیل‌های المان محدود، یکی از سخت‌ترین و پیچیده‌ترین پدیده‌های فیزیکی است. ویژگی اصلی نرم‌افزار اتوفرم، تحلیل فرایندهای کشش ورق بدون درگیری کاربر به مسائلی همچون تعریف المان‌بندی، ویزگی‌های پیچیده حل‌های غیرخطی و تماس قطعات با یکدیگر و تغییر خواص در فاز پلاستیسیته است. در کنار این ویژگی برجسته، پاسخ‌های نرم‌افزار، بسیار دقیق بوده و در صورت صحت ورودی‌ها، انطباق نتایج خروجی از نرم‌افزار با آنچه در عمل رخ می‌دهد، خیره کننده است. با توجه به قابلیت‌های نرم‌افزار اتوفرم امروزه استفاده از این نرم افزار به عنوان یکی از ابزارهای اصلی طراحی، برای هر طراح قالب فلزی، الزامی شده است بطوریکه برخی از شرکت‌های بزرگ صنعتی مانند خودروسازان، تحلیل اتوفرم قطعه را قبل از شروع ساخت قالب، الزامی کرده‌اند. در این آموزش یاد خواهیم گرفت که چگونه یک فرایند شکل‌دهی ورق را در این نرم‌افزار مورد تحلیل قرار داده، سطح قالب بهینه را به دست بیاوریم و همچنین مشکلات حین شکل‌دهی را بررسی کنیم.
دوره آموزش تحلیل و شبیه سازی ورق کاری و قالب سازی با اتوفرم AutoForm دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امین علی محمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل و شبیه سازی ورق کاری و قالب سازی با اتوفرم AutoForm را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی