اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
ادوات حالت جامد پیشرفته
مسیر آموزشی

ادوات حالت جامد پیشرفته

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر4
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:رحیم فائز4
  • زمان:26 ساعت و 13 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

1. مكانيك كوانتومی و حالت جامد:مرور مقدمات، ماتريس انتقال در يك بعد، شبكه دو‌بعدی، بلورهای مكعبی و الماس، ساختار باند انرژی2. تعادل و ترابرد:حفره‌ها و الكترون‌ها، توزيع فرمی-ديراك، ترابرد، نفوذ، و انتقال، اثرات ترموالكتريك، وابستگی به دما و اشباع سرعت، اثر هال3. نيمه‌هادی‌های خالص و ناخالص:نيمه‌هادي‌های ساده و مركب، نقص‌های نقطه‌ای، خطی، و صفحه‌ای، ناخالصی‌های دهنده و گيرنده، حامل‌های اقليت و اكثريت، توليد و بازتركيب، تزريق حامل، معادلات وابسته و مستقل از زمان، طول نفوذ 4. ايده‌آل p-n: شكست، پاسخ p-n در تعادل، پيوند p-n فناوری ساخت، پيوند پله‌ای و تدريجی، پيوند گذرا و نوسانی، خازن اتصال، رفتار غير ايده‌آل، ديود فلز-نيمه‌هادی 5. ترانزيستور دوقطبی پيوندی: مدار معادل، پاسخ فركانسی، ،BJT ساختار و كاركرد ترانزيستور دوقطبی پيوندی، مدل‌های كاركرد اثرات غير‌ ايده‌آل 6. ترانزيستور اثر ميدانی:MOSFET ، مشخصه جريان-ولتاژ، خازن فلز-اكسيد-نيمه‌هادی ،FET خانواده‌های7. ادوات قدرت:ترانزيستور دوقطبی با ،(TRIAC) ترياك ،(SCR) ديود چهار لايه، يكسوساز نيمه‌هادی كنترل شونده (IGBT) گيت ايزوله  این درس یکی از درس‌های کارشناسی ارشد گرایش الکترونیک ادوات نیمه‌هادی است و پیش نیاز آن فیزیک الکترونیک (درس کارشناسی) می‌باشد.
دوره ادوات حالت جامد پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 26 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط رحیم فائز مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ادوات حالت جامد پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی