اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شاخه های جرم شناسی نظری (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش شاخه های جرم شناسی نظری (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

جرم‌شناسی شاخه‌ای از علوم جنايی و مجموعه‌ای از علوم مختلف شامل: روانشناسی، زيست‌شناسی، جامعه‌شناسی و روانپزشكی است كه به دنبال عدم كارايی سيستم‌های كيفری و با نگاه بشردوستانه از قرن نوزدهم به وجود آمد و امروزه اهميت فراوانی يافته است. این علم به بررسی علل و عوامل بزهکاری و بزه‌دیدگی و ارائه راهکارهای پیشگیری از جرم می‌پردازد. جرم‌شناسی، حقوق جزا را تعدیل می‌کند، قوانین را به چالش می‌کشد، مجازات‌ها را از جنبه‌های مختلف سنجیده و فاکتورهای حقوق بشری را در آن می‌گنجاند. دانشجويان حقوقی كه قصد ادامه تحصيل در گرايش جزا و جرم‌شناسی را دارند، بايد به مباحث اين علم تسلط كافی داشته باشند.در این فرادرس به بررسی آموزش شاخه‌های جرم‌شناسی نظری می‌پردازیم که شامل مکاتب و تئوری‌های کلاسیک جرم‌شناسی، جرم‌شناسی اختصاصی می‌شود.
دوره آموزش شاخه های جرم شناسی نظری (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 58 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سیده مرضیه میر معصوم نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شاخه های جرم شناسی نظری (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی