اطلاعات دوره
فنون مذاکره
مسیر آموزشی

فنون مذاکره

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آنچه در این دوره می‌آموزیم: مفاهیم و تکنیک های مذاکره بایدها و نبایدها در مذاکره انواع مذاکره و روش‌های آن شناخت شخصیت ها و نحوه استفاده از آن در مذاکره زبان بدن و مفاهیم آن
دوره فنون مذاکره دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 31 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمدرضا شعبانعلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فنون مذاکره را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهارت ارتباطی سراسر اینترنت را در صفحه مهارت ارتباطی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

خیلی ممنون از استاد عزیز ،خیلی عالی و کاربردیه.

کاربر مکتب‌خونه

درود بر استاد سالم و‌زنده باشن

کاربر مکتب‌خونه

با سلام و احترام ، مطالب بسیار بسیار عالی بود ، تشکر وسپاس فراوان از جناب استاد بابت قراردادن این فایل های ارزشمند و کاربردی که بصورت رایگان در اختیار همگان قراردادند ، آرزوی سلامتی ، آرامش ، موفقیت های بیشتر برای استاد گرامی

کاربر مکتب‌خونه

سلام ممنونم بابت این آموزش های فوق العاده که لطف کردید در اختیار ما گذاشتید

کاربر مکتب‌خونه

دوره بسیار کاربردی و پر بار بود. ممنون بابت قرار دادن ویدیوها. توصیه میکنم در هر سن و رشته ای که هستید ویدیوهای این دوره رو ببینید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی