اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شیمی ترکیبات کلاستر یا خوشه ای (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش شیمی ترکیبات کلاستر یا خوشه ای (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:معصومه شیرزاد0
  • زمان:3 ساعت و 34 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش با ساختار انواع ترکیبات کلاستر و شبکه جامدات یونی و همچنین طبقه‌بندی و کاربرد ترکیبات کلاستر و طیف‌سنجی ترکیبات کلاستر آشنا خواهیم شد. ترکیبات کلاستر از پیوند دو یا چند اتم فلزی با لیگاندهای آلی مانندکربونیل ایجاد می‌شوند و ممکن است در ساختار کلاستر لیگاندهای پل‌ساز هم وجود داشته باشند که دو یا چند فلز را به هم وصل می‌کنند. انواع ترکیبات کلاستر شامل: کلاسترهای فلزی، کلاسترهای کاربید، کلاسترهای فلز واسطه با لیگاندهای کربونیل، ساختار جامدات یونی مانند: روتیل، بلاند روی، ورتزیت، فلوئوریت و همچنین ساختارهای خوشه‌ای بوران‌ها شامل: کلوزو، نیدو و آراکنو بررسی شده است. ترکیبات کلاستر با دارا بودن سطح تماس بزرگ می‌توانند به عنوان کاتالیست کاربرد داشته و در صنایع شیمیایی و صنعت نفت مورد استفاده قرارگیرند. همچنین با در نظر گرفتن ویژگی‌های فیزیکی، ترکیبات کلاستر می‌توانند به عنوان بیوسنسورها و ابررساناها در صنایع الکترونیکی کاربرد داشته باشند.
دوره آموزش شیمی ترکیبات کلاستر یا خوشه ای (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط معصومه شیرزاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شیمی ترکیبات کلاستر یا خوشه ای (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی