اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش معرفی انواع سیستم خودرو
مسیر آموزشی

آموزش معرفی انواع سیستم خودرو

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

صنعت خودروسازی یکی از صنایع کلیدی و مهم و در توسعه کشور است، یکی مهم‌ترین ویژگی‌های این صنعت بهره‌مندی از تکنولوژی روز و نیروی متخصص در تمامی اجزا و قسمت‌های خودروهای تولیدی است. در آموزش حاضر تکنولوژی‌های جدید مورد استفاده در صنعت خودرو به ویژه موارد مرتبط با الکترونیک خودرو مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است. هدف این آموزش تربیت نیروی متخصص مورد نیاز صنعت خودرو متناسب با نیازهای روز است.
دوره آموزش معرفی انواع سیستم خودرو دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیرحسین رضائیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش معرفی انواع سیستم خودرو را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی