اطلاعات دوره
میدان و امواج
مسیر آموزشی

میدان و امواج

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف اين درس آشنا سازي دانشجويان با ميدانهاي الكترومغناطيسي متغير با زمان و پديدهاي مرتبط با آن است، مطالعه اثر تاخير در مدارها و سيستم هاي الكترومغناطيسي، پديدههاي انعكاس و شكست از ديگر اهداف اين درس به شمار ميرود. مباحثی که در این درس مورد بررسی قرار می گیرند عبارتند از: معادلات ماکسول ، مدارهای گسترده یا خطوط انتقال ، -امواج صفحه اي يكنواخت در فضـاي بيكـران ، انتشار امواج صفحه اي در مجاورت محيط هاي مادي – پديده هاي انعكاس و شكست ، توليد و انتشار امـواج – مقدمـه اي بـرآنتن هـا ، مقدمه اي بر تئوري موجبرها.
دوره میدان و امواج دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 39 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط رضا فرجی دانا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره میدان و امواج را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

پیمان

سلام و خدا قوت به تیم مکتبخونه، اگه ممکنه پیش نیاز این درس یعنی درس الکترومغناطیس در رشته ی برق رو هم از دانشگاه تهران یا شریف رو ضبط کنید و در مکتب خونه قرار دهید با تشکر از کار بسیار بسیار ارزشمند شما

علی

آموزشی فوق العاده روان و بسیار ارزشمندی هستش... به عبارت ساده تر گنج پنهانی که مکتب خونه به صورت رایگان در اختیار همگان قرار داده و شاید خیلی ها ازش غافل باشن... به دلیل پیچیدگی ریاضیات این درس من همیشه از این درس متنفر بودم اما دکتر فرجی دانا با تسلط کامل به قدری مطالب خوب توضیح میدن که چاره ای جز یادگیری عمیق براتون باقی نمیمونه... ای کاش میشد آموزش های بیشتری از دکتر فرجی دانا روی سایت قرار بدین باتشکر

هادی

بسیار عالی و مفید بود

علی

با سلام. کیفیت فیلم برداری به شدت پایین است. و کاملا واضح است که فیلم بردار مبتدی بوده است. چرا که به هیچ عنوان به روی تخته زوم نمی‌کند و در تمامی مواقع خواندن مطالب نوشته شده بر روی تخته غیر ممکن است. کاش می‌شد یک بار دیگر ودیو های این درس را به طور کامل ضبط کرد. با تشکر.

کاربر مکتب‌خونه

با درود. همانطورکه بعضی از دوستان گفتند و شما هم پاسخ دادید، بعضی از جلسات به قدری ناقص ضبط شده اند که جریان آموزش درس را کاملاً مختل میکنند. این درحالیست که این درس برای دانشجویان میدان و موج بسیار مهم و کلیدی است و نقطه ورود آنها به این رشته(مخابرات میدان و حوج) است و دکتر فرجی دانا به بهترین صورت ممکن تدریس نموده اند. به نظر نمیرسد «آنچه که به ما دادند را گذاشتیم»پاسخ قانع کننده ای باشد. کاش میشد این جلسات را دوباره ضبط کرد و اینجا گذاشت. پیشاپیش از لطف شما بسیار سپاسگزارم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی