اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش گرامر  اسم در زبان آلمانی – ۲۹ درس کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش گرامر اسم در زبان آلمانی – ۲۹ درس کاربردی

890,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 890,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یادگیری گرامر اسم، به عنوان بخش مهمی از گرامر در هر زبان، می‌تواند به شکل‌های مختلفی به افزایش دانش و فهم کامل زبان کمک موثری کند. در زبان آلمانی، اسم‌ها به دلیل تغییراتی که در جنس، تعداد و کاربردها دارند، نقش بسیار مهمی در تشکیل جملات دارند؛ یادگیری این کاربردها و جزئیات موجب ساختاربندی صحیح جملات می‌شود. با یادگیری نحوه استفاده از اسم‌، می‌توانیم مفاهیم و ایده‌های متن را بهتر درک کنیم و ترجمه دقیقی از آن ارائه دهیم. اشراف بر نحوه کاربرد اسم در مکالمه و نوشتار کمک می‌کند که زبان بهتری برای بیان افکار و ایده‌های خود داشته باشیم و روان‌تر صحبت کنیم و بنویسیم. به طور کلی، تسلط بر گرامر اسم در زبان آلمانی باعث بهبود مهارت‌های زبانی و ارتباطی در این زبان خواهد شد.
دوره آموزش گرامر اسم در زبان آلمانی – ۲۹ درس کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهرداد رجبعلی فردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 890,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گرامر اسم در زبان آلمانی – ۲۹ درس کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی