اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نوشتن مقاله آی اس آی ISI در پژوهش های مهندسی
مسیر آموزشی

آموزش نوشتن مقاله آی اس آی ISI در پژوهش های مهندسی

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ISI نشانه اختصاری موسسه اطلاعات علمی (Institute for Science Information) است که مهم‌ترین نمایه برای مجلات علمی به شمار می‌آید. یک مقاله ISI با انگیزه‌های مختلفی نوشته می‌شود از جمله این انگیزه‌ها، مشخص شدن فعالیت علمی پژوهشگران، مصاحبه داوطلبان دکتری، دفاع از رساله دانشجویان دکتری و پایان‌نامه دانشجویان کارشناسی‌ارشد، ارتقا پایه هر ساله عضو هیات علمی دانشگاه و پذیرش گرفتن از دانشگاه‌های خارج از کشور است. در این فرادرس در ابتدا انواع مجلات علمی را معرفی می‌کنیم. سپس به شرح انواع مقالات علمی شامل مقالات پژوهشی، مقالات مروری، مقالات نظری، مطالعات موردی و گزارش‌ها یا نامه‌های کوتاه می‌پردازیم. در ادامه قسمت‌های مختلف یک مقاله و مطالبی که در هر قسمت باید نوشته شود بررسی خواهد شد. اجزای یک مقاله علمی شامل عنوان، مشخصات نویسندگان، چکیده، مقدمه، کارهای گذشته، روش پیشنهادی مقاله، ارزیابی نتایج و مقایسه، نتیجه‌گیری، تقدیرها، ضمایم و منابع است. وقتی نگارش مقاله تمام شد نیاز به بازبینی نهایی و انتخاب مجله مناسب جهت ارسال دارد که در این آموزش نحوه بازبینی نهایی مقاله و چگونگی انتخاب مجله مناسب را یاد می‌گیریم. بعد از ارسال، در ابتدا مقاله توسط سردبیر بررسی شده و در صورت تایید به چند داور ارسال خواهد شد و در انتها به آموزش فرایند چاپ مقالات پرداخته می‌شود.
دوره آموزش نوشتن مقاله آی اس آی ISI در پژوهش های مهندسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی باقری زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نوشتن مقاله آی اس آی ISI در پژوهش های مهندسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی