اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اصطلاحات بورس – مفهوم EPS (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش اصطلاحات بورس – مفهوم EPS (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

EPS، یک شاخص مهم برای تحلیل بنیادی شرکت‌ها در بورس است. سرمایه‌گذاران با استفاده از EPS می‌توانند عملکرد مالی و سودآوری یک شرکت را به طور خلاصه و آسان مورد بررسی قرار دهند. همچنین، سرمایه‌گذاران می‌توانند با استفاده از EPS، شرکت‌های مختلف را در یک صنعت خاص، با هم مقایسه کنند. به طور کلی، EPS بالاتر، نشان‌دهنده عملکرد مالی بهتر و سودآوری بیشتر یک شرکت است. با این حال، مقایسه مستقیم EPS شرکت‌های مختلف همیشه معتبر نیست و عوامل دیگری مانند اندازه شرکت، ساختار سرمایه و صنعت فعالیت نیز بر EPS تاثیر می‌گذارد. برای درک بهتر EPS باید به این نکات توجه کرد که این معیار، یک شاخص گذشته‌نگر است و نشان‌دهنده عملکرد مالی شرکت در دوره‌های گذشته است. EPS نمی‌تواند به تنهایی ارزش واقعی یک سهم را تعیین کند، بلکه باید در کنار سایر شاخص‌های مالی مورد بررسی قرار گیرد و افزایش یا کاهش آن در طول زمان، می‌تواند نشان‌دهنده روند سودآوری یک شرکت باشد.
دوره آموزش اصطلاحات بورس – مفهوم EPS (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصطلاحات بورس – مفهوم EPS (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی