اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تجزیه مواد غذایی – بخش یکم
مسیر آموزشی

آموزش تجزیه مواد غذایی – بخش یکم

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

 شیمی و تجزیه مواد غذایی از جمله شاخه‌های مهم در رشته علوم و مهندسی صنایع غذایی هستند. با توجه به توسعه صنعت مواد غذایی و عرضه فرآورده‌های متنوع غذایی، می‌توان با بهره‌گیری از علم تجزیه مواد غذایی، فرآورده‌هایی با کیفیت مطلوب، روانه بازار کرد. برای کنترل کیفی، ارزیابی تغییرات ایجاد شده در طی فرآوری و نگهداری، تشخیص خلوص و تقلبات احتمالی و تولید فرآورده‌های غذایی جدید، دانستن مبانی نظری و روش‌های تجزیه مواد غذایی ضروری است. در این آموزش نکات و مطالب نظری و عملی آزمایشات اصلی از جمله قند، نمک، چربی و پروتئین به صورت دقیق و نکته به نکته به صورت کاملا کاربردی ارائه می‌شود.
دوره آموزش تجزیه مواد غذایی – بخش یکم دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مسعود حبیبی نجفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تجزیه مواد غذایی – بخش یکم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی