اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بیوشیمی پزشکی ۱ + مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش بیوشیمی پزشکی ۱ + مفاهیم کلیدی

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بیوشیمی پزشکی، زمینه‌ای از علوم پزشکی است که به مطالعه ساختار و عملکرد بیوشیمیایی اجزای سلولی و بافتی بدن و نحوه تاثیر بیوشیمیایی داروها و سایر عوامل بر آن‌ها می‌پردازد. می‌توان عنوان کرد حوزه پزشکی بدون علم بیوشیمی‌ عملا نمی‌تواند وجود داشته باشد. به بیان بهتر، بدون پیشرفت‌های علمی‌ مداوم که توسط بیوشیمی‌دانان انجام می‌شود، ما دانش شیمیایی دقیقی برای تولید داروها، ابداع درمان‌ها و ابزارهای تشخیصی حیاتی که هر روز مورد استفاده قرار می‌گیرند، نخواهیم داشت. در این آموزش ما بر بیوشیمی ‌الکترولیت‌ها، عملکرد کلیه و اختلالات آن، ترکیبات و تغییرات شیمیایی خون و سایر مایعات بدن به همراه اجزای تشکیل‌دهنده، متابولیسم و اختلالات مرتبط با آن‌ها تمرکز می‌کنیم.
دوره آموزش بیوشیمی پزشکی ۱ + مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مکرمه پودینه معرف مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بیوشیمی پزشکی ۱ + مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی