اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تبدیل پاورپوینت به پی دی اف PDF – سریع و ساده (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تبدیل پاورپوینت به پی دی اف PDF – سریع و ساده (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نگهداری و مدیریت فایل‌ها و اسناد با فرمت PDF بسیار فراگیر و پرطرفدار است. از جمله دلایل این محبوبیت، می‌توان به یکنواختی نمایش در پلتفرم‌های مختلف، حفظ قالب‌بندی اصلی متن، امنیت بالا، حجم کم، امکان جست‌وجوی متن، سازگاری وسیع، امکان ادغام با رسانه‌های دیگر، صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و ده‌ها مزیت دیگر اشاره کرد. نرم‌افزار پاورپوینت به‌عنوان یکی از ابزارهای اصلی برای ارائه مطلب چه به‌ صورت متن و چه با استفاده از تصاویر مختلف و گوناگون کاربرد دارد که ارائه‌ها و فایل‌ها در قالب اسلاید هستند؛ اما امکان تبدیل آن‌ها و یا خروجی گرفتن این اسناد به‌صورت فایل PDF نیز وجود دارد که همین مورد، آزادی عمل بیشتری به کاربران این برنامه می‌دهد تا به‌ این‌ ترتیب محدودیت کمتری برای استفاده از مطالب موجود در اسلایدها داشته باشند. نگرانی بابت به‌هم‌ریختگی متن و فونت‌ها یا جابه‌جایی تصاویر در اسلایدها نخواهند داشت. در این فرادرس، یاد می‌گیریم که چگونه می‌توانیم اسناد و اسلایدهای ساخته‌شده در پاورپوینت را به‌صورت کتاب الکترونیکی و در قالب فایل PDF داشته باشیم. ابتدا به‌صورت کلی با نحوه ساخت اسلاید و Slide Master آشنا می‌شویم و با ابزارهای آنلاین و رایگان، تبدیل پاورپوینت به PDF را خواهیم آموخت.
دوره آموزش تبدیل پاورپوینت به پی دی اف PDF – سریع و ساده (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تبدیل پاورپوینت به پی دی اف PDF – سریع و ساده (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی