اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کپچر وان پرو Capture One Pro برای ویرایش و روتوش عکس
مسیر آموزشی

آموزش کپچر وان پرو Capture One Pro برای ویرایش و روتوش عکس

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با استفاده از امکانات و قابلیت‌های Capture One Pro، تقریبا همه نوع ویرایش و روتوش برای ما امکان‌پذیر است و با حفظ کیفیت و تمام جزئیات تصاویر، خروجی‌های بسیار با دقت و مناسب برای چاپ را نیز تهیه می‌کند. یادگیری این نرم‌افزار، به عنوان یکی از نرم‌افزارهای مطرح و محبوب در سراسر جهان، علاوه بر اینکه می‌تواند در انجام امور شخصی و شغلی به ما کمک کند، در بحث کسب درآمد نیز، بسیار موثر است. به این صورت که با کم‌ترین سرمایه، به درآمد خواهید رسید. هدف ما در این فرادرس، این است که شما را با قابلیت‌ها و امکانات مربوط به این نرم‌افزار قدرتمند آشنا کنیم تا بتوانید ایده‌های ذهنی خود را پیاده‌سازی و به مخاطبین ارائه کنید. این نرم‌افزار شاید هنوز در سطح وسیع شناخته‌شده نباشد، اما قطعا در زمان کارکردن با آن، متوجه خواهید شد که می‌تواند جایگزین مناسبی برای ابزارهای رایج در حوزه اصلاح رنگ، نور و روتوش تصاویر باشد.
دوره آموزش کپچر وان پرو Capture One Pro برای ویرایش و روتوش عکس دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کپچر وان پرو Capture One Pro برای ویرایش و روتوش عکس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی