اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پیکسارت – ویرایش عکس و ویدئو با Picsart
مسیر آموزشی

آموزش پیکسارت – ویرایش عکس و ویدئو با Picsart

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:حامد روشن قیاس4.2
  • زمان:3 ساعت و 52 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس، ابتدا با محیط اپلیکیشن پیکس‌آرت آشنا می‌شویم و سپس به صورت کامل بخش‌ها و قابلیت‌های این اپلیکیشن را مورد بررسی قرار می‌دهیم. از ویژگی‌های اپلیکیشن پیکس‌آرت می‌توانیم به کراپ کردن عکس، فیلترگذاری مختلف و کاربردی، روتوش تصاویر، درج متن، تغییر رنگ مو و آرایش صورت، محو کردن پس‌زمینه تصویر، اصلاح رنگ و اصلاح نور عکس، تغییر اندازه عکس، افزودن استیکر، ترکیب چند عکس در کنار هم با شکل‌های مختلف، حذف پس‌زمینه عکس، افزودن حاشیه به عکس، نقاشی کشیدن و... اشاره کرد. همچنین در ادامه آموزش به طراحی دو پروژه کاربردی می‌پردازیم. در پروژه اول با استفاده از امکانات و قابلیت‌های این اپلیکیشن به طراحی یک پست تبلیغاتی برای شبکه‌های اجتماعی می‌پردازیم و با تمام نکات و اصول آن آشنا می‌شویم. در پروژه دوم با توجه به آموزش‌های فصل یکم، به طراحی عکس پروفایل می‌پردازیم.
دوره آموزش پیکسارت – ویرایش عکس و ویدئو با Picsart دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حامد روشن قیاس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیکسارت – ویرایش عکس و ویدئو با Picsart را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی