اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
مبانی مدیریت استراتژیک + گفت‌وگوی ویژه با پروفسور رابرت گرنت
مسیر آموزشی

مبانی مدیریت استراتژیک + گفت‌وگوی ویژه با پروفسور رابرت گرنت

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

همانطور كه مي دانيد،عمده مساله اي كه امروز كشور به آن دچار است،مشكلات مديريتي است.در اين مجموعه ويديو هاي كوتاه سعي شده است كه با يكي از اصلي ترين حوزه هاي دانش مديريت كه همان مديريت استراتژيك است آشنايي اوليه ايجاد گردد و مطالب بر اساس آخرين رفرنس هاي بين المللي ارايه شود تا آخرين دستاورد هاي اين حوزه به طور كاربردي آموزش داده شود. بديهي است كه مطالب تكميلي تر را مي توانيد در كتب مرجع اين حوزه(مانند كتاب مديريت استراتژيك با رويكردي امروزي،اثر رابرت گرنت،انتشارات آريانا) و يا دوره هاي تكميلي بيابيد. کتاب مدیریت استراتژیک با رویکرد امروزی
دوره مبانی مدیریت استراتژیک + گفت‌وگوی ویژه با پروفسور رابرت گرنت دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط آرش خلیلی نصر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مبانی مدیریت استراتژیک + گفت‌وگوی ویژه با پروفسور رابرت گرنت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

امین

با تشکر از مدرس دوره توضیحات عالی و تکمیل هستش مخصوصا مصاحبه انگلیسی که داشتن

محمد مهدی

انگلیسی بودن مصاحبه با پروفسور با زبان انگلیسی بود که به شخصه برای درکش مشکل داشتم؛ کاش برای محتوایی که نیاز به دانش زبان تخصصی اون رشته رو داره زیر نویس در نظر بگیرین.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی