اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش انتگرال به روش تغییر متغیر مثلثاتی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش انتگرال به روش تغییر متغیر مثلثاتی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:امید زندی5
  • زمان:52 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

انتگرال به روش تغییر متغیر مثلثاتی، یکی از روش‌های مهم در حل انتگرال‌ها است که برای حل انتگرال‌هایی که دارای توان‌های مختلف از توابع مثلثاتی هستند به کار می‌رود. اجرای این روش به این صورت است که یک تغییر متغیر متناسب صورت می‌گیرد تا انتگرال با شکلی ساده‌تر ظاهر شود. از توابع مثلثاتی معمولا سینوس یا کسینوس برای انجام تغییر متغیر مثلثاتی استفاده می‌شوند. این روش در حل مسائل ریاضیای و فیزیک مورد استفاده قرار می‌گیرد و مزایای زیادی دارد. از جمله: ساده‌سازی انتگرال‌های پیچیده، از آنجایی که انتگرال‌ها اغلب با توابع مثلثاتی پیچیده و حاوی توان‌های مختلف هستند، استفاده از تغییر متغیر مثلثاتی آن‌ها را به شکل‌های ساده‌تری تبدیل می‌کند و موجب می‌شود راحت‌تر حل شوند. افزایش توانایی در حل مسائل فیزیک، در زمینه فیزیک نیز انتگرال‌ها با توابع مثلثاتی، در مکانیک، الکترومغناطیس و سایر زیرشاخه‌های آن، مطرح هستند. دانشجویان این رشته‌ها با استفاده از این روش قادر به حل مسائل فیزیک مربوطه خواهند بود. ارتباط با توابع مثلثاتی در مسائل مهندسی، در برخی از زمینه‌های مهندسی مانند مهندسی مکانیک، مهندسی برق و مهندسی کنترل توابع مثلثاتی یادگیری این روش از حل انتگرال به دانشجویان امکان می‌دهد تا مسائل مهندسی پیچیده‌تر را با مهارت بالاتری حل کنند.
دوره آموزش انتگرال به روش تغییر متغیر مثلثاتی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 52 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش انتگرال به روش تغییر متغیر مثلثاتی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی