اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اندیکاتور کانال‌ کلتنر در تحلیل تکنیکال بازارهای مالی
مسیر آموزشی

آموزش اندیکاتور کانال‌ کلتنر در تحلیل تکنیکال بازارهای مالی

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:حسن عباسی0
  • زمان:2 ساعت و 27 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کانال‌های کلتنر از سه خط مجزا تحت عنوان خط وسط (میانگین متحرک نمایی (EMA) قیمت)، خط کانال بالایی (معمولا دو برابر ATR بالای EMA) و خط کانال پایینی (معمولا دو برابر ATR زیر EMA) تشکیل شده‌اند. این خطوط (باندها) با افزایش و کاهش نوسانات منبسط و منقبض می‌شوند. و امکان تحلیل الگوی روند مارکت را برای ما فراهم می‌کنند. در این آموزش ابتدا تاریخچه اندیکاتور کانال‌های Keltner را مرور می‌کنیم. در ادامه نحوه استفاده از آن‌ها در بازارهای مالی مورد بررسی قرار می‌دهیم. در نهایت استراتژی‌های کانال‌های Keltner را فرا می‌گیریم.
دوره آموزش اندیکاتور کانال‌ کلتنر در تحلیل تکنیکال بازارهای مالی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسن عباسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اندیکاتور کانال‌ کلتنر در تحلیل تکنیکال بازارهای مالی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی