اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدماتی طراحی محصول شیمیایی
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی طراحی محصول شیمیایی

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

طراحی محصول شیمیایی یک فرایند جامع است که شامل مراحل برنامه‌ریزی، توسعه و ایجاد محصولات جدید یا بهبودیافته می‌شود. این دانش با تلفیق بازار، مهندسی شیمی و علوم جدید نظیر تکنولوژی ذرات، بیوتکنولوژی و نانو به تولید محصولات با ویژگی‌ها و کاربردهای خاص می‌پردازد. فرایند طراحی محصول شیمیایی، نه‌تنها به توسعه صنایع مختلف کمک می‌کند بلکه ابزارهای لازم برای نوآوری و پژوهش در حوزه‌های مختلف علوم شیمی را فراهم می‌آورد. همچنین، این دانش به توسعه صنایع گوناگون از جمله داروسازی، پتروشیمی و صنایع غذایی کمک کرده و باعث ایجاد فرصت‌های شغلی جدیدی در این حوزه می‌شود. در این آموزش که تلفیقی است از دانش و مهارت‌های شیمی و مهندسی شیمی با حوزه‌های کسب‌و‌کار و مدیریت پروژه آشنا می‌شویم، ابتدا بر اساس نیازهای فعلی یا آتی مشتری برنامه‌ریزی می‌کنیم؛ در ادامه به نحوه انتخاب ابزارهای فنی و غیرفنی ایده‌های منجر به محصول می‌پردازیم  و در نهایت خواهیم آموخت که چگونه با در نظر گرفتن مقدمات لازم، کار تولید و فروش محصول شیمیایی را به ثمر برسانیم.
دوره آموزش مقدماتی طراحی محصول شیمیایی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد عنایت‌زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی طراحی محصول شیمیایی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی