اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شبیه‌ سازی سیستم مخابراتی طیف گسترده با متلب MATLAB
مسیر آموزشی

آموزش شبیه‌ سازی سیستم مخابراتی طیف گسترده با متلب MATLAB

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

به علت مزایای فراوانی که مخابرات طیف گسترده دارد، کاربرد فراوانی پیدا کرده است. ابتدا این روش صرفا برای مقابله با شنود در کاربردهای نظامی استفاده شده است. بعدها، روش طیف گسترده جهت مقابله با نویز، تداخل و همچنین به عنوان روشی برای ایجاد دسترسی چندگانه توسعه داده شد. با استفاده از شبیه‌سازی‌های متلب، می‌توان الگوریتم‌های مختلف مخابرات طیف گسترده را ارزیابی کرده و عملکرد آن‌ها را تجزیه و تحلیل کرد. از این رو، یادگیری روش‌های مخابرات طیف گسترده برای دانشجویان و پژوهشگران حوزه مهندسی مخابرات و شبکه بسیار ضروری است. در این آموزش، پس از مروری بر اصول و کاربردهای مخابرات طیف گسترده، تئوری روش‌های موجود مخابرات طیف گسترده را بررسی می‌کنیم. ساختار فرستنده و گیرنده هر کدام از این روش‌ها را یاد می گیریم. در ادامه اصول مخابرات طیف گسترده DS/FH که ترکیب دو روش پایه است را مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد. سپس، در بخش شبیه‌سازی، ابتدا اصول و پارامترهای شبیه‌سازی را تعیین کرده و در ادامه به شبیه‌سازی هر کدام از روش‌های مطرح‌شده در محیط MATLAB می‌پردازیم. در شبیه سازی‌ها نتایج را در حوزه زمان و هم فرکانس، بررسی و اثر نویز و اعوجاج را روی این روش‌ها تست می‌کنیم.
دوره آموزش شبیه‌ سازی سیستم مخابراتی طیف گسترده با متلب MATLAB دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حامد علیزاده قاضی‌جهانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه‌ سازی سیستم مخابراتی طیف گسترده با متلب MATLAB را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی