اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش استاتیک – مرور و حل مساله
مسیر آموزشی

آموزش استاتیک – مرور و حل مساله

890,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 890,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مسعود قمری0
  • زمان:4 ساعت و 46 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

استاتیک، شاخه‌ای از علم مکانیک است که به مطالعه تعادل نیروها و مومنت‌ها در سیستم‌ها و اشیا می‌پردازد. استاتیک یکی از دروس مهم رشته‌های فنی مختلفی مانند مهندسی عمران و مکانیک و پیش‌نیاز دروسی مانند دینامیک، مقاومت مصالح، مکانیک سیالات و تحلیل سازه‌ها است. به عبارت دیگر، استاتیک قسمت اول مکانیک برداری است که اجسام را در حالت تعادل بررسی می‌کند. عدم تسلط به استاتیک، کیفیت سرتاسر دوران تحصیل دانشجو را پایین می‌آورد. فهم استاتیکی بالا به دلیل حساسیت موضوع، در بازار کار نیز بسیار مفید خواهد بود و یکی از دروس مطرح در آزمون‌های ورودی و استخدامی است. تمرین و حل مسئله‌ زیاد، تنها راهی است که می‌توان استاتیک را به طور عمیق یاد گرفت و در ذهن تثبیت کرد. در این آموزش، به مباحث بردارها، استاتیک ذرات، تعادل اجسام صلب، خواص خط، سطح، و حجم، خرپاها، تیرها و قاب‌ها می‌پردازیم. هر درس با مرور رابطه‌ها و مفاهیم شروع می‌شود و با حل مسئله‌های گوناگون به پایان می‌رسد. سؤال‌های منابع معتبر مختلف و سوالات تالیفی به نحوی انتخاب شده‌اند که دانشجو درک عمیقی از موضوع درس پیدا کند.
دوره آموزش استاتیک – مرور و حل مساله دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مسعود قمری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 890,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش استاتیک – مرور و حل مساله را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی