اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بازی‌ های ذهنی برای افزایش تمرکز و هوش کودکان
مسیر آموزشی

آموزش بازی‌ های ذهنی برای افزایش تمرکز و هوش کودکان

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:زینب پدرام0
  • زمان:1 ساعت و 32 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بازی کردن یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی یک کودک به حساب می‌آید و می‌توانیم بگوییم که کل دنیای کودکان در بازی کردن خلاصه می‌شود. افراد بزرگسال باید یاد بگیرند که با کودکان بازی کنند، چون به این وسیله می‌توانند با آن‌ها ارتباط خوبی برقرار کنند. بازی کردن برای کودک و نوجوان و حتی بزرگسالان فواید زیادی دارد. تحریک مغز برای رشد بهتر، تقویت هوش، شکل‌گیری تفکر خلاق، بهبود مهارت‌های اجتماعی و کلامی، یادگیری مهارت‌های مدیریت هیجانات، یادگیری مهارت حل مسئله، رشد همدلی و ... از اثرات بسیار مهم بازی‌ها به حساب می‌آیند. در این آموزش، ابتدا در مورد ضرورت یادگیری بازی و چگونگی ارتباط برقرار کردن به وسیله بازی‌ها بحث می‌کنیم. سپس به صورت مشخص بازی‌هایی را آموزش می‌دهیم که به صورت کاملا عملی نشان می‌دهد باید چطور با کودک و نوجوان خود بازی کنید و ارتباط بگیرید. بازی‌ها به تفکیک سن مشخص شده‌اند و کار شما را راحت‌تر می‌کنند و در مورد هر بازی دقیقا نحوه انجام بازی و کاربرد آن مشخص شده است.
دوره آموزش بازی‌ های ذهنی برای افزایش تمرکز و هوش کودکان دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زینب پدرام مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بازی‌ های ذهنی برای افزایش تمرکز و هوش کودکان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی