اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
روش انتقال اوراق بهادار اشخاص متوفی به وراث – آموزش کامل
مسیر آموزشی

روش انتقال اوراق بهادار اشخاص متوفی به وراث – آموزش کامل

490,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 490,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:علی ابراهیمی4.6
  • زمان:1 ساعت و 35 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اوراق بهادار اشخاص متوفی، شامل پرتفوی سهام افراد، سهام عدالت، سهامی که ناشران به عناوین مختلف به افراد واگذار کرده‌اند، اوراق بهاداری نظیر اوراق اخزا، اوراق مشارکت، انواع صکوک اسلامی و همچنین سود سنواتی که به شخص تعلق گرفته و دریافت نشده است، عمدتا دارای تنوع زیادی است که احتمالا وراث به شکل کامل در جریان آن‌ها نباشند، علاوه بر این، انتقال هر کدام از دارایی‌های فوق متعلق به متوفی به وراث تابع شرایط و طی مراحل خاصی است. لذا یادگیری نحوه استعلام انواع دارایی‌های متوفی از جمله سهام عدالت که امروزه تبدیل به موضوع بسیار گسترده و فراگیری در جامعه شده است، مدارک و مستندات لازم، شرایط و فرایند اجرایی انتقال هر یک از آن‌ها به وراث، دارای اهمیت بالایی است و می‌تواند به وراث کمک کند در کمترین زمان ممکن و بدون صرف هزینه‌های اضافی، حق و حقوق خود را دریافت کنند.
دوره روش انتقال اوراق بهادار اشخاص متوفی به وراث – آموزش کامل دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی ابراهیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 490,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره روش انتقال اوراق بهادار اشخاص متوفی به وراث – آموزش کامل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی