اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تریکو بافی – بافت سبد تریکو
مسیر آموزشی

آموزش تریکو بافی – بافت سبد تریکو

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تریکوبافی یک هنر بافتنی محسوب می‌شود که زیرمجموعه‌ای از قلاب‌بافی است و این هنر با کاموای مخصوصی به نام تریکو انجام می‌شود به همین علت نام این هنر تریکوبافی است. از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت هنر تریکوبافی کاربردی بودن این هنر در زمینه نظم‌دهی و فضاسازی اشیاء و... است که علاوه بر استفاده شخصی می‌تواند حرفه‌ای برای ورود به بازار کسب‌وکار باشد. در آموزش تریکوبافی ما با چگونگی بافت انواع سبد با دیواره و اشکال مختلف آشنا خواهیم شد و تمام متریال مورد نیاز این هنر را معرفی و بررسی خواهیم کرد. در این فرادرس علاوه بر یادگیری اولیه انواع پایه‌ها در قلاب‌بافی با بیان نکته‌های اصولی‌بافی و تمیزبافی در میان آموزش، چند مدل بافت سبد تریکو را نیز می‌آموزیم.
دوره آموزش تریکو بافی – بافت سبد تریکو دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مائده سادات زمانیان دهکردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تریکو بافی – بافت سبد تریکو را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی