اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
ارتعاشات غیرخطی
مسیر آموزشی

ارتعاشات غیرخطی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :14 نظر4.9
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:آرش بهرامی4.8
  • زمان:35 ساعت و 52 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

به طور کلی این درس به مطالعه‌ی سیستمهای ارتعاشی غیرخطی می‌پردازد. پس از مروری کوتاه بر تحلیل کیفی سیستمهای دینامیکی غیرخطی و معرفی صفحه‌ی فاز، معادلات دیفرانسیل غیرخطی با روشهای تحلیلی و نیمه تحلیلی مورد بررسی و مطالعه‌ی تفصیلی قرار می‌گیرد. در این درس روشهای مبتنی بر تئوری اغتشاشات Perturbation theory مانند روش مقیاسهای زمانی چندگانه Method of multiple scales و تئوری Averaging و همچنین روشهای دیگر چون متد Harmonic balance معرفی شده و سپس جهت تحلیل سیستمهای ارتعاشی غیرخطی مورد استفاده قرار می‌گیرند. ارتعاشات آزاد و اجباری سیستمهای غیرخطی، سیستمها با ترمهای غیرخطی مرتبه‌ی فرد و مرتبه‌ی زوج، سیستمها با دمپینگ غیرخطی، سیستمهای ارتعاشی خودتحریک Self-excited oscillators، تحریک پارامتریک Parametric excitation و تئوری Floquet و پدیده‌های غیرخطی چون پرش غیرخطی Nonlinear jump ، رزونانس داخلی Internal resonance ، رزونانس ترکیبی Combination resonance ، رزونانس همزمان Simultaneous resonance، رزونانس ساب هارمونیک Subharmonic resonance، رزونانس سوپرهارمونیک Superharmonic resonance از مباحث مطرح شده در این درس می‌باشند. به علاوه، پایداری Stability پاسخ سیستمهای ارتعاشی غیرخطی مورد مطالعه قرار گیرد.
دوره ارتعاشات غیرخطی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 35 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط آرش بهرامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ارتعاشات غیرخطی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

با سلام استاد بهرامی ....ایشان استادی بی نظیر و جوان و با انگیزه...هستند تجربه یک ترم درس،با ایشان افتخاری بود که کمتر نصیب امثال بنده شده است بی تردید ایشان تابلوی از یک انسان خودساخته و مبرز هستند.ارزوی سلامتی و موفقیت روز افزون برای ایشان از خدای منان خواستارم محمدمهدی مکانیک

مهدی

استاد بهرامی فوق العاده باسواد و پرانرژی هستند.

کاربر مکتب‌خونه

تشکر و سپاس فراوان از جناب آقای دکتر بهرامی بزرگوار بابت این آموزش عالی و آرزوی موفقیت و سلامتی برای ایشان. خدا شما رو حفظ کنه.

کاربر مکتب‌خونه

جناب آقای دکتر بهرامی عزیز از اینکه سخاوتمندانه فیلمهای کلاس خویش را به اشتراک نهادید، صمیمانه سپاسگزارم. به شخصه از کلاس فوق نهایت استفاده را بردم. با آرزوی سعادت، سلامت و موفقیت برای حضرتعالی

سیدمحمدحسین

با عرض سلام و ادب.واقعا به تمام معنا محشر و عالی درس می دهند.اگر میشود فیلم های مربوط به درس nonlinear oscillations and chaos را هم قرار دهید.با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی