اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان کره ای – تاپیک ۵
مسیر آموزشی

آموزش زبان کره ای – تاپیک ۵

649,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 649,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مریم باقری گله0
  • زمان:2 ساعت و 41 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در تاپیک پنجم یا سطح C1 زبان کره‌ای، یکی از مباحث بسیار مهم، گرامرهای پیشرفته زبان کره‌ای و به کارگیری گرامر در جمله است. گرامر جزو اصلی‌ترین بخش‌های زبان کره‌ای برای زبان‌آموزان کره‌ای است. گرامر زبان کره‌ای از ترتیب SOV برای گرامر خود استفاده می‌کند. فعل باید بر اساس متن صرف شود. نکته قابل توجه این است که فعل‌های زبان کره‌ای از آرایش و قانون‌هایی تبعیت می‌کنند که چگونگی هجی شدن آن‌ها را کنترل می‌کند. گرامرها در هر سطح از زبان کره‌ای کامل‌ترین و پرکاربردترین بخش این زبان است. با یادگیری سطح تاپیک پنج قابلیت جمله‌سازی و مکالمه کره‌ای را برای زبان‌آموزان بالا می‌برد. ر این آموزش ما گرامرهای سطح تاپیک پنج را گام‌به‌گام آموزش می‌دهیم، دایره لغات جمله‌های کوتاه و بلند را آموزش می‌دهیم که این جملات بلند و کوتاه تاثیر به سزایی در خوب صبحت کردن ما به زبان کره‌ای را دارد و ما با یادگیری گرامرهای سطح بالاتر توانایی صبحت کردن بیشتری را خواهیم داشت.
دوره آموزش زبان کره ای – تاپیک ۵ دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مریم باقری گله مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 649,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان کره ای – تاپیک ۵ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی