اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان آلمانی – کتاب منشن Menschen A1.2 – بخش یکم | درس ۱۳ تا ۱۵
مسیر آموزشی

آموزش زبان آلمانی – کتاب منشن Menschen A1.2 – بخش یکم | درس ۱۳ تا ۱۵

890,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 890,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یادگیری زبان آلمانی می‌تواند برای افراد در بسیاری از زمینه‌ها اهمیت داشته باشد. در زمینه تحصیلی، آلمان به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در حوزه تحصیلات عالی شناخته می‌شود و بسیاری از دانشگاه‌های آلمانی برترین دانشگاه‌های جهان هستند؛ بنابراین، داشتن مهارت در زبان آلمانی می‌تواند در افزایش فرصت‌های شغلی و تحصیلی مفید باشد. همچنین، آلمان به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در حوزه فناوری، صنعت و تجارت شناخته می‌شود و بسیاری از شرکت‌های بزرگ جهان از آلمانی‌ها برای کار در شعبه‌های خود استفاده می‌کنند؛ بنابراین، داشتن مهارت در زبان آلمانی می‌تواند برای کارکنان و کارجویان در این صنایع بسیار موثر واقع شود.
دوره آموزش زبان آلمانی – کتاب منشن Menschen A1.2 – بخش یکم | درس ۱۳ تا ۱۵ دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهرداد رجبعلی فردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 890,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان آلمانی – کتاب منشن Menschen A1.2 – بخش یکم | درس ۱۳ تا ۱۵ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی