اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تعیین ماکزیمم یا مینیمم تابع (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تعیین ماکزیمم یا مینیمم تابع (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تعیین حداکثر یا حداقل یک تابع، یافتن بیشترین (حداکثر) یا کمترین (حداقل) مقداری است که تابع در دامنه یا بازه‌ای مشخص، به آن مقدار می‌رسد. این فرایند در زمینه‌های مختلفی از جمله ریاضیات، فیزیک، مهندسی، اقتصاد و بهینه‌سازی بسیار اهمیت دارد. برای یافتن ماکزیمم و مینیمم یک تابع، اغلب از روش‌های مختلفی مانند مشتق‌گیری، تفاضل‌گیری، تحلیل گرافیکی و روش‌های بهینه‌سازی استفاده می‌شود. مفهوم ماکزیمم و مینیمم توابع یکی از مباحث اصلی در حساب و آنالیز ریاضیاتی است که برای حل مسائل بهینه‌سازی، یافتن نقاط برگشت و حل مسائل فیزیکی و هندسی از آن استفاده می‌شود. در فیزیک و مهندسی، ماکزیمم و مینیمم توابع به عنوان ابزاری مهم برای بهینه‌سازی سیستم‌ها، مدل‌سازی پدیده‌های فیزیکی و محاسبه تغییرات موجودات فیزیکی کاربرد دارند. در علم اقتصاد، مفاهیم ماکزیمم و مینیمم توابع برای مدل‌سازی و حل مسائل بهینه‌سازی مرتبط با تصمیم‌گیری‌های اقتصادی، مانند بهره‌وری، سود، هزینه‌ها و تولیدات، بسیار حیاتی هستند و در آمار و احتمالات، مفهوم ماکزیمم و مینیمم توابع برای تخمین پارامترهای مدل‌ها و تحلیل توزیع‌های احتمالی به کار می‌رود.
دوره آموزش تعیین ماکزیمم یا مینیمم تابع (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهرداد رجبعلی فردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تعیین ماکزیمم یا مینیمم تابع (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی