اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سرمایه گذاری غیر مستقیم در بورس
مسیر آموزشی

آموزش سرمایه گذاری غیر مستقیم در بورس

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

صندوق‌های قابل معامله در بورس در واقع مجموعه‌ای از سهام شرکت‌های مختلف است که توسط افراد با تجربه و متخصص در یک سبد تجمیع می‌شود و سرمایه‌گذاران با خرید سهام آن‌ به خاطر تنوع بالای این سبدها از سهام و صنایع مختلف در واقع ریسک کمتری را نسبت به خرید مستقیم سهام از بورس متحمل خواهند شد. در این آموزش به معرفی انواع صندوق‌های قابل معامله در بورس می‌پردازیم و روش کسب سود از این صندوق‌ها را آموزش می‌دهیم تا مخاطب به یک درآمد پایدار و شغلی حرفه‌ای دست یابد. از آنجا که امروزه تخصیص مقداری سرمایه به سهام اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است آن دسته از سرمایه‌گذارانی که به دنبال سود بیشتر اما ضرر کمتر هستند، بهتر است با یک آموزش مناسب و ساده روی صندوق‌های قابل معامله سرمایه‌گذاری کنند.
دوره آموزش سرمایه گذاری غیر مستقیم در بورس دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدصادق میرزائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سرمایه گذاری غیر مستقیم در بورس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی