اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نقد فیلم – جامع و به زبان ساده
مسیر آموزشی

آموزش نقد فیلم – جامع و به زبان ساده

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

به تحلیل و ارزیابی یک فیلم، نقد فیلم گفته می‌شود. بی‌شک یکی از گام‌های اساسی در نوشتن نقد فیلم، فراگیری یک آموزش دقیق و اصولی است که به واسطه آن، علاوه بر آنکه می‌توانیم با جهان سینما آشنا شویم، می‌توانیم نوشته‌ای مناسب برای ژورنال‌ها یا مخاطب خود را فراهم کنیم. در این آموزش ابتدا با چیستی نقد آشنا خواهیم شد و بعد اصول اساسی سینما و چگونگی سامان‌دادن به متن مورد نظر خود را یاد خواهیم گرفت. در این فرادرس، ابتدا چیستی نقد را بررسی می‌کنیم و در ادامه به روش‌های نقد، پیشینه‌ نقد هنری و اصول بصری تصویر می‌پردازیم. در انتها نیز با چگونگی سامان‌دادن به متن و ترتیب فیلم‌دیدن، آشنا خواهیم شد.
دوره آموزش نقد فیلم – جامع و به زبان ساده دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدجواد فراهانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نقد فیلم – جامع و به زبان ساده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی