اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش روانشناسی سوگ + نکات کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش روانشناسی سوگ + نکات کاربردی

279,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 279,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

گاهی اوقات وقایعی تاثیرگذار در زندگی انسان‌ها اتفاق می‌افتد که می‌توان گفت خطرناک‌ترین این وقایع آن‌هایی هستند که دارای پیامدهای ماندگار هستند که در یک بازه زمانی کوتاه و بسیار غیر قابل پیش‌بینی اتفاق می‌افتند و یک شوک اساسی در سبک زندگی و عادات انسان ایجاد می‌کنند. روانشناسی سوگ می‌تواند به افراد کمک کند تا با تجربه‌ دردناک از دست دادن عزیزان خود راحت‌تر کنار بیایند و بر احساسات خود را مدیریت داشته باشند و یا در این زمینه به کسانی که نیاز دارند، کمک کنند. لذا در این آموزش پس از معرفی سوگ و زمینه‌هایس شکل‌گیری اختلال سوگ، مراحل روبرو شدن، خشم و پذیرش سوگ را به تفکیک بررسی می‌کنیم؛ مروری بر انواع سوگ‌‌ها خواهیم داشت و در نهایت نحوه تشخیص و درمان اختلال سوگ را یاد می‌گیریم.
دوره آموزش روانشناسی سوگ + نکات کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عاطفه هاشمی نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 279,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روانشناسی سوگ + نکات کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی