اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
معرفی کلیدهای میانبر ویندوز ۱۰ + لیست کلیدهای ترکیبی (رایگان)
مسیر آموزشی

معرفی کلیدهای میانبر ویندوز ۱۰ + لیست کلیدهای ترکیبی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یادگیری کلیدهای میانبر ویندوز ۱۰ تاثیر بسیار زیادی در افزایش سرعت و راندمان کار با این سیستم‌عامل دارد و با به‌کارگیری آن می‌توان در زمان نیز تا حدود زیادی صرفه‌جویی کرد. همچنین استفاده از کلیدهای میانبر در مواقعی که کار عمده کاربر با کیبورد انجام می‌شود نیز می تواند بسیار کمک کننده باشد و از جابه‌جایی مداوم دست بین موس و کیبورد جلوگیری کند. در این آموزش، ابتدا کلیدهای میانبر ویندوز ۱۰ را معرفی و کاربرد هریک از آن‌ها را بررسی می‌کنیم. در انتها نیز، به چگونگی ساخت کلید میانبر در ویندوز ۱۰ خواهیم پرداخت.
دوره معرفی کلیدهای میانبر ویندوز ۱۰ + لیست کلیدهای ترکیبی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 31 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیر علیزاده‌فرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره معرفی کلیدهای میانبر ویندوز ۱۰ + لیست کلیدهای ترکیبی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی