اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اساس مولکولی سرطان ریه + روش های درمانی
مسیر آموزشی

آموزش اساس مولکولی سرطان ریه + روش های درمانی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:رضا یاراحمدی0
  • زمان:21 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اساس مولکولی بیماری‌ها به معنی مجموعه فرایندها، تغییرات و تخلخلات مولکولی در سطح سلول‌ها و بافت‌های بدن است که منجر به ظهور بیماری می‌شود که می‌تواند ناشی از مواد ژنتیکی انسان، مانند تغییرات در DNA یا RNA، یا از عوامل خارجی مانند عوامل محیطی، عوامل عفونی و ویروس‌ها باشند. دانش اساس مولکولی بیماری‌ها به ما کمک می‌کند تا با بررسی مسیرهای مختلف مولکولی بتوانیم در تشخیص بیماری‌ها از جمله سرطان گام برداریم. همچنین در تشخیص مسیرهای عفونی، مدیریت ریسک بیماری و درمان به ما کمک می‌کند. سرطان ریه یکی از انواع شایع سرطان است. درک عمیق از مکانیسم‌های مولکولی که به بروز و پیشرفت سرطان ریه منجر می‌شوند، محققان و پزشکان را در طراحی بهترین روش‌های تشخیص، پیشگیری و درمان راهنمایی می‌کند. در این آموزش با بیماری سرطان ریه، اتیولوژی بیماری، ریسک فاکتورهای بیماری، ژنتیک بیماری و با اساس مولکولی آن بیماری آشنا می‌شویم. همچنین اطلاعات لازم در مدیریت و مراقبت بیماری‌ها جهت تشخیص‌های مولکولی و ژن‌درمانی بیماری‌ها را بعد از مطالعه این درس یاد می‌گیرید.
دوره آموزش اساس مولکولی سرطان ریه + روش های درمانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط رضا یاراحمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اساس مولکولی سرطان ریه + روش های درمانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی