اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اسمارت پی ال‌ اس – مدل‌ سازی معادلات ساختاری با SMART PLS
مسیر آموزشی

آموزش اسمارت پی ال‌ اس – مدل‌ سازی معادلات ساختاری با SMART PLS

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:ندا رستگار0
  • زمان:2 ساعت و 47 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

استفاده از SmartPLS این امکان را فراهم می‌کند تا الگوهای رفتاری، عوامل موثر و ارتباطات میان متغیرها در مدل‌های پژوهشی را به دقت بیشتری بررسی کنیم و تاثیرات متغیرهای مختلف را در یک سیستم پیچیده بررسی کنیم. این ابزار از جمله مهم‌ترین و پرکاربردترین روش‌های تحلیلی در زمینه‌های تحقیقاتی و پژوهشی محسوب می‌شود و به پژوهشگران کمک می‌کند که با دقت و روش‌مندی به بررسی روابط علی بین متغیرها بپردازند و نتایج قابل اعتمادی را ارائه دهند. از این رو، آشنایی و مهارت در استفاده از SmartPLS به عنوان یک ابزار قدرتمند تحلیلی، برای پژوهشگران و دانشجویان حوزه‌های مختلف بسیار حیاتی و اساسی است.
دوره آموزش اسمارت پی ال‌ اس – مدل‌ سازی معادلات ساختاری با SMART PLS دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ندا رستگار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اسمارت پی ال‌ اس – مدل‌ سازی معادلات ساختاری با SMART PLS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی