اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایانش مه یا محاسبات مه Fog Computing
مسیر آموزشی

آموزش رایانش مه یا محاسبات مه Fog Computing

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:صفیه قاسمی0
  • زمان:1 ساعت و 38 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اگرچه محاسبات ابری به عنوان یک روش کارآمد برای پردازش و ذخیره داده‌ها عمل کرده است اما با این حال چالش‌هایی مانند: افزایش تقاضای برنامه‌های بلادرنگ (RealTime) یا برنامه‌های حساس به تاخیر و برنامه‌های با محدودیت پهنای باند شبکه، هنوز نمی‌توانند با استفاده از محاسبات ابری حل شوند. از سوی دیگر در سال‌های اخیر ظهور اینترنت اشیا ارتباط بین همه تجهیزات گسترده در همه جا را ایجاد کرده است که باعث تولید بی‌سابقه حجم عظیم و ناهمگن داده، معروف به انفجار داده شده است به گونه‌ای که برای پشتیبانی از تقاضاهای حساس به زمان، یک الگوی محاسباتی جدید به نام رایانش مه (Fog Computing) معرفی شده است. رایانش مه سرویس‌های ابری را به لبه شبکه گسترش می‌دهد و محاسبه‌ها، ارتباط‌ها و ذخیره‌سازی را به دستگاه‌های لبه و کاربران نهایی نزدیک‌تر می‌کند که هدف آن افزایش تحرک، پهنای باند شبکه، امنیت، حریم خصوصی و کاهش تاخیر است.
دوره آموزش رایانش مه یا محاسبات مه Fog Computing دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط صفیه قاسمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایانش مه یا محاسبات مه Fog Computing را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی