اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش صندوق های سرمایه گذاری – از معرفی انواع تا انتخاب صندوق با سود بالا
مسیر آموزشی

آموزش صندوق های سرمایه گذاری – از معرفی انواع تا انتخاب صندوق با سود بالا

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه نیازمند تخصص و دانش حرفه‌ای این حوزه است. صندوق‌های سرمایه‌گذاری به عنوان یک واسطه مالی طی یک فرایند کاملا قانونی و تحت نظارت سازمان بورس اوراق بهادار شرایط فعالیت افراد با سرمایه‌های خرد را در بازارهای مالی فراهم می‌کنند. این صندوق‌های با تنوع ترکیب دارایی‌ها، امکان انتخاب افراد متناسب با میزان ریسک‌پذیری آن‌ها را فراهم می‌سازند. در این فرادرس انواع روش‌های سرمایه‌گذاری را معرفی و بازارهای سرمایه‌گذاری را مقایسه می‌کنیم و با معرفی بازار سرمایه به عنوان بهترین فرصت سرمایه‌گذاری، روش‌های ورود و سرمایه‌گذاری در بورس را بررسی خواهیم کرد. در نهایت به تشریح صندوق‌های سرمایه‌گذاری و انواع آن به تفصیل خواهیم پرداخت.
دوره آموزش صندوق های سرمایه گذاری – از معرفی انواع تا انتخاب صندوق با سود بالا دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا حیدرنیا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش صندوق های سرمایه گذاری – از معرفی انواع تا انتخاب صندوق با سود بالا را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی