اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بیولوژی خاک (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش بیولوژی خاک (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

 خاک زیستگاه پیچیده‌ای برای رشد میکروبی است و بیولوژی خاک شاخه‌ای از علم خاک‌شناسی است که با میکروارگانیسم‌های خاک در ارتباط است و به بررسی روابط و کارکرد این میکروارگانیسم‌ها با ویژگی‌های فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی خاک می‌پردازد. نیتروژن و فسفر به عنوان دو عنصر محدودکننده در تولیدات کشاورزی در این درس مورد توجه ویژه قرار می‌گیرند. آشنایی با بخش‌های مختلف این دو چرخه و اینکه چگونه موجودات زنده خاک در به گردش درآوردن این عناصر مانند: معدنی شدن، آلی شدن، تغییر و تبدیل آن‌ها (اکسایش یا کاهش)، هدر رفت یا جذب و… نقش ایفا می‌کنند در این آموزش بررسی خواهد شد، همچنین توجه به جنبه‌های کاربردی هر بخش از نظر دور نخواهد ماند.
دوره آموزش بیولوژی خاک (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میترا ابراهیمی حور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بیولوژی خاک (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی