اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آمادگی آزمون زبان چینی – سطح HSK 3
مسیر آموزشی

آموزش آمادگی آزمون زبان چینی – سطح HSK 3

839,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 839,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:فاطمه ضرغامیان0
  • زمان:3 ساعت و 4 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

به دلیل اهمیت با موفقیت پشت سر گذاشتن آزمون زبان چینی HSK3، نمونه سوالات طرح شده از سمت موسسه کنفسیوس در این آموزش به طور کامل بررسی و پاسخ داده می‌شوند که با توجه به هزینه‌های نسبتا بالای این آزمون‌ها، بررسی این نمونه سوالات در این قدم که دفعه اول و البته با تلاش و مطالعه زیاد، نمره قبولی را بگیریم؛ می‌تواند حائز اهمیت باشد. در این آموزش، طی ۵ فصل، ۳ نمونه سوال طرح شده از موسسه کنفسیوس در بخش‌های مختلف شنیداری، نوشتن و خواندن به طور کامل و تک‌به‌تک و با جزئیات مورد بررسی قرار می‌گیرند. تمام ویس‌های موجود در آزمون را گوش داده، سپس معنی آن را بررسی می‌کنیم و جواب درست را نوشته و در مراحل بعد نیز با معانی جزئی و دقیق، این امتحان پیچیده را به راحتی پشت سر می‌گذاریم.
دوره آموزش آمادگی آزمون زبان چینی – سطح HSK 3 دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فاطمه ضرغامیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 839,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آمادگی آزمون زبان چینی – سطح HSK 3 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی