اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سیستم معاملاتی بیل ویلیامز برای تحلیل بازارهای مالی
مسیر آموزشی

آموزش سیستم معاملاتی بیل ویلیامز برای تحلیل بازارهای مالی

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تبیین یک سیستم معاملاتی مانند بیل ویلیامز برای تریدرها و سرمایه‌گذاران اهمیت زیادی دارد، زیرا این سیستم به آن‌ها کمک می‌کند تا الگوهای قوی‌تر و مطمئن‌تری را در بازار شناسایی کنند و معاملاتی با درصد برنده (Win Rate) بیشتری داشته باشند. یادگیری این سیستم برای تریدرها به عنوان یک ابزار ارزشمند محسوب می‌شود که می‌تواند به بهبود عملکرد و سوددهی آن‌ها در بازارهای مالی کمک کند. در این آموزش، ابتدا مفاهیم پایه‌ای تحلیل تکنیکال را بررسی خواهیم کرد و پس از آن اجزای سیستم معاملاتی شامل تشخیص روند، نقاط ورود و خروج و سیستم مدیریت سرمایه را تشریح می کنیم. سپس اندیکاتورهای سیستم بیل ویلیامز و نحوه معامله کردن با آن‌ها (ستاپ‌ها) را به همراه مثال‌های کاربردی یاد خواهیم گرفت. در پایان، نحوه ژورنال‌نویسی با هدف بهبود مداوم فرایند معامله‌گری در بازارهای مالی را بررسی می‌کنیم تا بتوانیم همواره عملکرد خود را بهبود دهیم.
دوره آموزش سیستم معاملاتی بیل ویلیامز برای تحلیل بازارهای مالی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا فلفلانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سیستم معاملاتی بیل ویلیامز برای تحلیل بازارهای مالی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی