اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مهندسی منوی رستوران – راهکارهای افزایش سودآوری
مسیر آموزشی

آموزش مهندسی منوی رستوران – راهکارهای افزایش سودآوری

890,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 890,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:نفیسه روانفر0
  • زمان:3 ساعت و 24 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

منوی رستوران، یک لیست کوچک ولی مشروح از غذاها است که در یک رستوران در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. منو، بخشی از استراتژی‌های بازاریابی و تبلیغات رستوران است، زیرا می‌تواند تصویر کلی از هویت رستوران را در ذهن مشتری مجسم کند. همچنین سبک رستوران را معرفی می‌کند و برای مشتری این امکان را ایجاد می‌کند که بداند تخصص سرآشپز چیست، چه نوع غذایی ارائه می‌شود و آیتم‌های غذایی در چه محدوده قیمتی هستند. طبق نظرسنجی‌ها، یک مشتری به طور متوسط تنها ۱۰۹ ثانیه را صرف مطالعه منو می‌کند. در طول این چند ثانیه، مشتری منو را اسکن می‌کند، توضیحات را می‌خواند و قبل از تصمیم‌گیری، قیمت‌ها را بررسی می‌کند. پس برای استفاده بهینه از این زمان کوتاه، منوی رستوران باید مختصر، دقیق و منظم باشد. با توجه به اهمیت شناخت و طراحی یک منوی دقیق برای سودآوری و بقای مالی یک رستوران در بازار، در این آموزش در ابتدا با تعریف و تاریخچه مختصری از منو، انواع منو و تفاوت‌های آن آشنا می‌شویم. در ادامه، به طور مفصل در مورد روش اصولی برنامه‌ریزی منو، عوامل موثر بر انتخاب آیتم‌های منو و نکات کلیدی که در این بخش باید مدنظر قرار گیرد، بحث می‌کنیم. همچنین شرح کاملی از مهندسی منو و اصول لازم در جهت قیمت‌گذاری اصولی آیتم‌های منو و تمامی نکات مهم پیرامون این موضوع را ارائه می‌کنیم. در انتها، به طور مختصر با عوامل موثر بر جاذبه بصری منو و فاکتورهای گرافیکی در طراحی منو آشنا می‌شویم.
دوره آموزش مهندسی منوی رستوران – راهکارهای افزایش سودآوری دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نفیسه روانفر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 890,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مهندسی منوی رستوران – راهکارهای افزایش سودآوری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی